Inglês
Francês
Passo 3
Before we dive in blindly, let's get some 10-ray X-ray recon from our friends at Creative Electron. Here's what we found: Not one, but two battery cells. That's a first in an iPhone!
  • Before we dive in blindly, let's get some 10-ray X-ray recon from our friends at Creative Electron.

  • Here's what we found:

  • Not one, but two battery cells. That's a first in an iPhone!

  • A super-tiny logic board footprint. Based on the overlaid solder points, it looks like there are two stacked layers.

  • To make room for the extra front-facing sensors, the earpiece speaker has been shifted down quite a bit.

  • There's a mysterious chip between the Taptic Engine and lower speaker—we're curious to see what's down there!

Avant de nous y plonger à l'aveuglette, nous laissons nos amis de chez Creative Electron effectuer une reconnaissance aux rayons 10 rayons X.

Voilà ce que nous trouvons :

Non pas une, mais deux cellules de batterie. Voilà une première dans un iPhone !

La silhouette d'une minuscule carte mère. À en croire les points de soudure superposés, on dirait qu'elle est composée de deux couches.

Afin de laisser de la place pour les capteurs avant supplémentaires, le haut-parleur interne a été légèrement déplacé vers le bas.

Une puce mystérieuse se trouve entre le Taptic Engine et le haut-parleur inférieur. Nous sommes curieux de voir de quoi il s'en retourne !