Ir para o conteúdo principal
Inglês
Holandês

Demontage van de MacBook Pro 15" Touch Bar

Guia de informações

= Concluído = Incompleto

    Descreva a peça ou componente específico deste(a) device em que você está trabalhando. Ex: Bateria

    Criar um título.

    Este breve resumo só aparecerá em resultados de pesquisas.

    Dar informações básicas antes de o leitor mergulhar no guia.

    Passos do guia

    Passo 1

    De MacBook Pro 15" bevat maarliefst een miljoen meer pixels dan de 13-inch modellen die we reeds demonteerden. Hier een preview van alle tech-snufjes die we vandaag verwachten te vinden in deze laptop:

    Passo 2

    Stack 'em if you have 'em! Hier zie je de MacBook Pro 14" bovenop de hoofdattractie van vandaag, de MacBook Pro 15"—en los van het verschil in omvang, lijken ze toch vrijwel identiek aan elkaar. Onze handen jeuken om te ontdekken in hoeverre ze (niet) op elkaar lijken van de binnenkant.

    Passo 3

    Housten, we have lift-off! Deze demontage heeft de eerste demonteerfase bereikt.

    Passo 4

    Het verwijderen van het trackpad kost ons net zo weinig moeite als bij de andere twee 2016 MBP-modellen—we draaien er simpelweg dertien T5-schroeven uit en het trackpad is van ons.

    Passo 5

    Passo 6

    Weer een stap verder en het is tijd om dat logic board eruit te wroeten! Het lijkt in het midden wat breder te zijn geworden, maar desondanks beschrijft het nog steeds dezelfde snor-achtige symmetrie als zijn kleinere broertje.

    Passo 7

    Neem de tijd om even naar deze wolf te gapen, zodat je kunt zien wat 'm de leader of the pack maakt. De hoogtepunten:

    Passo 8

    Hier is een close-up van die T1, uhmm.. TI chip?

    Passo 9

    Meer chips die vechten voor het beste plekje aan deze kant van het logic board:

    Passo 10

    Bij het bekijken van de andere kant van het logic board vinden we het volgende:

    Passo 11

    En het IC-feestje gaat gewoon door:

    Passo 12

    Passo 13

    Passo 14

    Passo 15

    Passo 16

    Gespannen om weer een kijk te nemen in de, voor de derde keer door Apple herontworpen, thermische architectuur, bevrijden we de ventilatoren van de vier T3-schroeven die ze aan de achterste behuizing bevestigen.

    Passo 17

    Nadat ons laatste en meest recente gevecht met een batterij in de 13" MacBook met Touch Bar nogal een hels karwei bleek, hebben we besloten om deze batterij lekker vastgelijmd te laten zitten.

    Passo 18

    Touch Bar: poging 2.

    Passo 19

    Hier een mooi gedemonteerd overzicht van de laptop!

    Passo 20 — Laatste gedachten

    De MacBook Pro 15" met Touch Bar verdient 1 van de 10 punten op onze repareerbaarheidsschaal (10 is het gemakkelijkst te repareren):

    Suas contribuições são licenciadas pela licença de código aberto Creative Commons.