Conserte seus objetos

Loja

Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão o guia que inclui este passo.

Inglês
Francês
Passo 14
Whoa, now—looks like the button cable got a little more complicated since last time. The power button bracket now has some kind of contact cable doohickey, instead of a simple clip, potentially for grounding. With that, we're down to the rear case—time to wrap this teardown up!
  • Whoa, now—looks like the button cable got a little more complicated since last time.

  • The power button bracket now has some kind of contact cable doohickey, instead of a simple clip, potentially for grounding.

  • With that, we're down to the rear case—time to wrap this teardown up!

Et maintenant, surprise ! Il semblerait que la nappe du bouton d'alimentation soit devenue encore plus complexe depuis la dernière fois.

Le support du bouton d'alimentation est maintenant équipé d'une sorte de câble de contact et plus d'une simple attache. Peut-être pour la mise à la terre.

Et nous voilà arrivés au boîtier arrière - il est temps d'en finir avec cette vue éclatée !