Ir para o conteúdo principal

Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão todos os 12 guias que incluem este passo.

Inglês
Holandês

Traduzindo o passo 7

Passo 7
Use a spudger to gently lift the battery power connector, disconnecting the battery. Lift the connector high enough so that it stays separated from its socket. If it accidentally makes contact during the course of your repair, it could damage your MacBook Pro.
  • Use a spudger to gently lift the battery power connector, disconnecting the battery.

  • Lift the connector high enough so that it stays separated from its socket. If it accidentally makes contact during the course of your repair, it could damage your MacBook Pro.

Gebruik een spudger om de stroomaansluiting van de batterij op voorzichtige wijze omhoog te tillen en zo de batterij los te koppelen.

Til de aansluiting zodanig omhoog dat deze geen contact meer kan maken met het contact. Als deze namelijk wel contact maakt tijdens de reparatie, kun je je MacBook Pro permanent beschadigen.

Suas contribuições são licenciadas pela licença de código aberto Creative Commons.