Ir para o conteúdo principal
Inglês
Holandês

Demontage van de MacBook Pro 13" met twee Thunderbolt-poorten 2019

Guia de informações

= Concluído = Incompleto

    Descreva a peça ou componente específico deste(a) device em que você está trabalhando. Ex: Bateria

    Criar um título.

    Este breve resumo só aparecerá em resultados de pesquisas.

    Dar informações básicas antes de o leitor mergulhar no guia.

    Passos do guia

    Passo 1

    Laten we, voordat we te snel gaan, eerst eens kijken naar wat dit model ons te bieden heeft:

    Passo 2

    We zijn blij te zien dat de jackaansluiting terug is, al hangt het daar wel een beetje eenzaam rond. (Twee poorten plus een jackaansluiting voelt echter nog steeds een beetje karig op een "Pro"-model, niet?)

    Passo 3

    Om, langs de Touch Bar, ruimte te maken voor de Touch ID-sensor, heeft Apple de heat pipe, links van de uitlaat, wat ingekort. Vergelijk zelf op de eerste foto het "Function keys"-model uit 2016 (boven) met het model van dit jaar (onder).

    Passo 4

    Vergeleken met zijn voorganger uit 2016, lijkt de luidspreker tegenover de ventilator ook een stuk magerder te zijn geworden.

    Passo 5

    Laten we het logic board omhoog tillen en zien wat het voor ons verborgen houdt:

    Passo 6

    En daaronder vinden we nog meer verstopte chips:

    Passo 7

    Wat het toetsenbord betreft, stuiten we op dezelfde generatie 3.5 butterfly switch-design als die we eerder in mei in onze MacBook Pro analyse ontdekten.

    Passo 8

    Aangezien we dit model maar even lichtjes hebben aangeraakt (light touch, pun intended), is dit het al weer voor nu! We zijn zeker op wat verrassingen gestuit bij het uit elkaar halen van deze laptop. Laten we even recapituleren:

    Passo 9

    De MacBook Pro 13" met twee Thunderbolt-poorten verdient 2 van de 10 punten op onze repareerbaarheidsschaal (10 is het makkelijkst te repareren):

    Suas contribuições são licenciadas pela licença de código aberto Creative Commons.