Ir para o conteúdo principal

Conserte seus objetos

Direito de executar reparos

Loja

Inglês
Holandês

MacBook Pro 15" Touch Bar 2018 Vervanging van de onderste behuizing

Pré-requisitos de Guia

Todos os guias tipo pré-requisito devem ser traduzidos antes de essa tradução ser considerada concluída.

Uitschakelen van de Auto Boot

Guia de informações

= Concluído = Incompleto

      Descreva a peça ou componente específico deste(a) device em que você está trabalhando. Ex: Bateria

      Criar um título.

      Este breve resumo só aparecerá em resultados de pesquisas.

      Dar informações básicas antes de o leitor mergulhar no guia.

      Passos do guia

      Passo 1

      Schakel je MacBook Pro helemaal uit voordat je begint. Zorg ook dat deze niet aan de oplader hangt. Sluit het scherm en draai de laptop om zodat deze op z'n kop ligt.

      Passo 2

      Druk een zuignap op de onderste behuizing, zo dicht mogelijk bij de voorkant van de laptop en precies tussen de schroefgaten.

      Passo 3

      Schuif de hoek van een openingsplectrum in de zojuist gecreëerde opening onder de onderste behuizing.

      Passo 4

      Herhaal de vorige stap aan de tegenoverliggende kant van de laptop, door je openingsplectrum langs de hoek omhoog te schuiven.

      Passo 5

      Til de voorkant van de onderste behuizing (de kant tegenover de schermscharnieren) net genoeg omhoog om je vingertop eronder te krijgen totdat je een stevige grip hebt.

      Passo 6

      Trek de onderste behuizing met wat kracht richting de voorkant van de MacBook (weg van de scharnieren) om de laatste van de klemmen die de behuizing vasthouden ook los te maken.

      Passo 7

      Verwijder de onderste behuizing.

      Suas contribuições são licenciadas pela licença de código aberto Creative Commons.