Conserte seus objetos

Direito de executar reparos

Loja

Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão todos os 8 guias que incluem este passo.

Inglês
Italiano
Passo 5
Slide the battery board data cable out of its socket on the battery board, and remove it completely. Take care not to install this cable backwards or upside-down. When installed correctly, the white liquid indicator sticker should face up, positioned directly over the battery power connector screw.
  • Slide the battery board data cable out of its socket on the battery board, and remove it completely.

  • Take care not to install this cable backwards or upside-down. When installed correctly, the white liquid indicator sticker should face up, positioned directly over the battery power connector screw.

Fai scorrere lateralmente il cavo della scheda dati della batteria fuori dal suo zoccolo e rimuovi del tutto il cavo.

Accertati di non rimontare questo cavo al contrario o ribaltato. Nella posizione corretta, lo sticker indicatore dell'intrusione di liquidi è rivolto in alto, disposto direttamente sopra la vite del connettore di alimentazione della batteria.