Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão todos os 9 guias que incluem este passo.

Inglês
Francês

Traduzindo o passo 1

Passo 1
Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector cover bracket. Remove the bracket.
Unscrew the battery connector cover
  • Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector cover bracket.

  • Remove the bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Dévissez les trois vis Y000 de 1,2 mm qui fixent le cache du connecteur de la batterie.

Ôtez le cache.

Tout au cours de la réparation, gardez la trace de chaque vis et assurez-vous de les revisser toutes là où elles étaient afin d'éviter d'endommager votre iPhone.

Lors du remontage, voilà venu le bon moment pour allumer votre iPhone et tester toutes les fonctions avant de sceller l'écran en place. Assurez-vous d'éteindre à nouveau votre iPhone avant de continuer à travailler.