Fix Your Stuff

Right to Repair

Parts & Tools

Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão todos os 16 guias que incluem este passo.

Inglês
Italiano
Step 5
Disconnect both inverter cables from the inverter board. These connectors are seated very tightly in their sockets. It is helpful to use your fingernails or the tip of a spudger to push the ears on either side of the connectors to dislodge them from their sockets. A small pair of hemostats helps a lot.
  • Disconnect both inverter cables from the inverter board.

  • These connectors are seated very tightly in their sockets. It is helpful to use your fingernails or the tip of a spudger to push the ears on either side of the connectors to dislodge them from their sockets. A small pair of hemostats helps a lot.

Scollegare entrambi i cavi dell'inverter dall'apposita scheda.

Questi connettori sono inseriti nei rispettivi connettori femmina in posizione molto ristretta. Può essere utile premere con le unghie o con la punta di un inseritore le linguette presenti sui lati dei connettori, al fine di rimuoverli dai connettori femmina. Un paio di pinze emostatiche piccole è l'ideale per questa operazione.