Aviso: Você está editando um guia tipo pré-requisito. Quaisquer alterações que você faça afetarão todos os 26 guias que incluem este passo.

Inglês
Francês

Traduzindo o passo 1

Passo 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
Remove the pentalobe screws
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.5 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Avant de commencer, déchargez la batterie de votre iPhone en dessous de 25 %. Une batterie lithium-ion chargée peut prendre feu et/ou exploser si elle est accidentellement percée.

Éteignez votre iPhone avant de commencer le démontage.

Dévissez les deux vis Pentalobe de 3,5 mm sur le bord inférieur de l'iPhone.

Ouvrir l'iPhone va endommager les joints étanches. Assurez-vous d'avoir du nouvel adhésif à portée de main avant de procéder à la prochaine étape. Si vous ne remplacez pas les joints, vous devrez prendre bien soin d'éviter d'exposer votre iPhone aux liquides.