Introdução

This guide requires specialized equipment.

    • To complete glass only replacement follow the steps from the tutorial. To learn more check my other guides!

Conclusão

To reassemble your device, follow these instructions in reverse order.

4 outras pessoas concluíram este guia.

Alex Sander

Member since: 28-02-2017

31.509 reputação

210 Guides authored

kadıköy cep dünyası olarak samsung j7 prime ekran değişimi işlemi maksimum 20 dakikada tamamlıyoruz. acilekrandegisimi- ekranlar - samsung kategorsine girerek bilgi alabilir ve iletişim bilgilerimiz üzriden bizimle iletisime geçebilirsiniz. Kadıköy Cep Dünyası ve acilekrandegisimi olarak size en iyi hizmeti vermekten gurur duyacağız.

sezgin kahraman - Responder

20 yıla yaklaşan tecrübemizle ekran değişim işlemlerini maksimum 15 dakikada tamamlıyoruz. samsung j7 ekran değişimi hakkında daha fazla bilgi almak '''''en iyi samsung j7 ekran değişimi servisi Kadıköy''''' adlı makalemizi okuyabilirsiniz.

sezgin kahraman - Responder

Kadıköy cep telefon tamiri servisi olarak yaptığı işlerle herkesin takdirini toplayan firma kadıköy cep dünyasıdır samsung ve iphone ekran değişimi işlemleri ile en çok müsteri memnuniyetini ön planda tutarak googlede en üst sıralarda yer almaktadır.Ben linkini veriyorum ihtiyacı olan arkadaşlar bakabilir https://www.acilekrandegisimi.com/orjina...

hatice - Responder

Visualizar Estatísticas:

Últimas 24 horas: 5

Últimos 7 dias: 35

Últimos 30 dias: 149

Todo: 1,732